Welcome to my home ~郭大路

Welcome to my home ~郭大路
記錄曾經喜愛及現在喜愛的歌

2014年10月17日 星期五

佔領中環運動





19-11-2014凌晨~暴徒冲擊立法會
佔領中環運動發起人戴耀廷(一年前)2013-09-13
胡應湘談佔中運動(一年前)2013-09-28

 
香港學生運動的經驗教訓
   


假若有公民提名,你會支持社會中邊位人物。

我都問過幾類人~

 隣居六叔:埂係提名我個社工啦,佢幫我申請公援,我先有飯食。大恩人黎架。 

隣居三婆:埂係xx黨江别鶴議員啦,佢成日畀D食齊卷、旅遊卷我,好人黎架  .

報紙檔妙姐:埂係汪明荃啦,佢做過人大,又冇腓聞,一定唔貪污,信得過。 

街市豬肉榮:我想提名我女婿,如果佢羸咗,我可以搬入港督府嘛。 

我個女(港女):謝霆鋒幾好喎,佢好愛對仔女,好爸爸呢既。又有型! 

我老婆:賭王何xx啦,八面玲瓏,有邊過敢唔畀面,包嗰班立圾會乜野方案都通過,唔駛日日嘈嘈閉,又掟杯,又撒溪錢。


 上棋友屋企,
問錢先生:棋屎呀 ,提名工聯乜乜啦,有亞爺照住,食碗飯都多D餸,你話係咪?
 我話:咁你有冇問你個仔,佢讀書咁叻,過兩年升大學咯。 
老錢話:問過,佢話唔選、唔投、唔理,個個都開空頭支票,人心隔肚皮,点知佢有無誠信?亞爸,如果你包二奶有冇話畀亞媽知吖?! 激死我!
 我:哈哈,穿咗煲?咁唔小心呀!

沒有留言: