Welcome to my home ~郭大路

Welcome to my home ~郭大路
記錄曾經喜愛及現在喜愛的歌

2009年6月28日 星期日

五、六十年代香港流行曲

互聯網的網海無遠弗屆,更可讓我們在網絡中穿梭時空,尤其是在U tube的平台裡,無數網友的無私奉獻,上載難得一見的片斷與眾分享。今天便找到大量五、六十年代香港流行曲的音樂片斷,令我們能夠瞭解從前流行的風氣及從歌詞中感受當時社會的風貌;有些是父母輩聽的歌,有些是自己兒時常聽而不甚明解的歌,今天卻一頁頁翻到眼前,感覺遙遠,但又不覺陌生。



難騎桃花馬-譚炳文vs狄娜(1971)



明星歌

光棍姻緣 1953 (梁醒波 + 鳳凰女) ~ 擔番口大雪茄


歌曲來源 : zoundcracker




廖志偉 - 發開口夢 1956 曲 : 何大傻 / 詞 : 廖志偉

忙嗌碰食出雙番東
四番滿貫食出確係面寬容
個陣贏到夠就立即鬆
怕的老友撞見共我托水龍
我連隨置西裝 手錶水筆戒指兩只雷公銅
個的傍友立正向我喱尊崇
我活動夾運用 掉錢把風流賣弄
呢夠靚就靠碰舞廳我就去貢
風頭更十足,
個陣更活動結識一個伴侶叫做羅飄紅
現在荷包裡就煎燶
猛將的錢亂吩十足大花筒
現在全無晒個袋空空
要慳經濟最好轉食紅金龍
連隨當西裝 首飾戒指件件金舖喱推熔
上親當舖鬧到我就面青紅
惟有夜夜做夢 實得兩皮受用
想富貴就要買馬票我定快中
運紅就唔懵咪論盡似舊夢
馬票若中話過以後唔使窮
歌曲來源 :zoundcracker 何大傻 原名何福如,又名何澤民,有<諧趣歌王>的美譽,能彈琵琶,乃廣 東音樂界四大天王之一,會作曲作詞,初期所寫作品多屬簡短的諧趣 粵曲,後亦填寫過不少粵語時代曲,自作自唱代表作有<大傻出城> 、<多多福>及<口花花>等。


資料來源 :YJHP



平湖秋月 (195x)-呂紅 曲 : 呂文成 / 詞 : 蔡聲武

遊遊遊 泛棹波心結伴遊朗月清風滿畫樓 夜裡形勝望裡收 天邊素練浮妙處難常有 難常有 況此美麗良宵風景秀更對人如舊 披襟岸幘進觥籌共慶團圓歲歲 我等再度聯歡欣賞夠 秋色秋波翠波瀲灔 迴影江山秀 今晚月當頭蟾華萬里明 清輝透近遠笙歌奏 正合移船百花洲宜詩宜酒宜友 要盡興多歡 消解萬慮愁 歌曲來源 :zoundcracker 呂紅﹕著名廣東音樂家呂文成之女兒﹐對粵曲頗有研究﹐在和聲﹑鑽 石唱片都灌錄了不少歌曲﹐1952年和聲唱片出版的第一批粵 語流行曲唱片﹐便大部份由她主唱﹐是第一代推動粵語流行曲的歌手 。呂的丈夫是香港早年的琵琶名家呂培源的胞兄呂振原﹐兩夫婦為人 十分低調﹐自移民外地後﹐曾拒絕了不少記者們的訪問﹐只知呂紅與 父親呂文成感情甚好﹐是一名孝順女。


資料來源 :YJHP



哥仔靚 - 許艷秋 原曲:餓馬搖鈴

\哥仔靚靚得妙 哥仔靚咯引動我思潮含情帶笑把眼角做介紹還望哥你把我來瞧哥仔靚靚得妙 潘安見了要讓你擔標風雅別饒 搵通世界咁靚嘅男人 確係少我為你病染單思愛戀險送命一條思君心更焦 三魂都被你勾了咯個種癡心執筆亦難描 一見咗見咗你就情醉心動搖 願作同林鳥長慰我寂寥 我要哥仔你把我願消不忍我身葬於愛河潮我認你係我心肝你都未曉叫一句我地有情哥仔尋歡樂最緊要咯我唱共彈琴 你吹簫今生永久兩家快樂逍遙真係其樂不少恩義情同鴛鳥只要多歡笑 跳舞重妙又睇下影畫戲咯 中國調真夠俏情詞彈來妾嬌郎更嬌天下有情人求其心照咯 歌曲來源 : twblow




索錯油 -鄭君棉 、許艷秋

(男唱)黎睇啦渣遮個大姐 黎睇腰扭擰似蛇黎追我既眼光要向直射 黎追等我索翻的正野 (女唱)喂你你你唔著迷亂追 (男唱)喂喂喂喂我請宵夜 (女唱)喂喂喂喂咪拘夾謝謝 (男唱)唔駛客氣 我愛你播你咪驚會賴野 (女白)啊乜你真係好鍾意我咪 (男白)一見傾心KISS訂婚嘖 (女白)咁醜既我真係唔制阿 (男白)唔怕擰塊面過黎啦 黎啦 (女白)又好 (男唱)嘩 睇真水野睇真水野 豆皮凸眼個嘴夾歪 (女唱)你追我播實難後悔 談婚今晚夜 (男唱)而家似早的等再夜 (女唱)一於結相夫妻天拜謝 你想將身卸想將身卸 實行亂萌不放扯 (男唱)我今晚油誤索我唔敢搞第夜 (女唱)喂乜乜你講痴心假既唄 (男唱)飛跑似得一枝火箭射

歌曲來源 : twblow



鄭君綿 + 鄭碧影 ~ 一身蟻 (1961) 曲 : Belafonte / Burgess / Attaway 詞 : 胡文森

(男唱) 唉唷唉唷 週身郁躝得一身都蟻 (女唱) 唉唷唉唷 週身郁躝得一身都蟻 (男唱) 拮得猶如用利錐拮入格肋底 拮一拮拮得有郁身郁勢 (女唱) 拮得痕痕癢癢真犀利似錐仔 拮幾拮拮得西身西勢 (男唱) 西0下西0下 西幾西西甩呢一身蟻 (女唱) 郁0下郁0下 心急急急得擺手擺勢 (男唱) 蟻咬暗暗抵咯 詐詐諦諦 (女唱) 喂 猛跳震跌的蟻 詐詐諦諦 (女白) 哈 邊個咁抵死 放的蟻落我地身上面呢0下 (男白) 泵大力的躉甩佢啦 (女白) 死叻 泵到鞋踭都甩左囉 (男白) 除左佢喇傻鬼 (女白) 係噃 哎吔 哇撞鬼你咩 泵親我隻腳趾添 (男白) 對唔住 我除埋鞋陪你 (女白) 喂 不如唔好跳咯 (男白) 唔得架 跳舞比賽呀嘛 不能夠中途退出口架 (女白) 你睇0下 跳到我週身都濕哂咯 成額頭都係汗 (男白) 我唔止出汗添 而咦 罩忌咯 (男唱) 哎吔 弊 皆因搖頭泵地衫盟爛 褲都甩 架丟清今晚認真倒米唉唷唉唷 西不甩點西都一身蟻 (女唱) 唉唷唉唷 西不甩點西都一身蟻 (合唱) 當作跳舞姿勢詐詐諦諦 我當跳舞新法夠曬架勢個個讚我好野你咪當曳噃 失禮 失禮 相關資料 : Muzikland 我的音樂天地



鄭君綿 - 火山孝子 (1966)
三該三 六該六
連埋手震冇找贖
日夜上賭場趁下熱鬧
哩小姐全廳個個我都熟
最乞人憎就係阿玉
佢學人大牌又冇局
我黎買笑咋播,誓無將氣谷
你貪我既銀紙點到你咁木獨
阿露絲認真正,風騷又夠醒目
抱住腰最苦跳慢四步,學下薯仔舞
跳翻隻加力蘇
跳到滿身大汗酸夾縮
潭潭轉 轉就轉到木
上火山 慘過落地獄
熄燈跳舞恃熟賣熟
銀紙會行又會郁
第二間一開四,嘩 呢間一開十六
一寸光陰一寸金
埋單找數嚇就嚇到木
一張紅底哩 找翻三分六唉
唔駛計 鬼叫你做阿福
成副身家都清曬,我問你服唔服
仲有十皮俾埋貼士多,謝先生
咁聽晚有冇可能來坐?盡我所能

歌曲來源 :zoundcracker




商台歌集第一輯 - 勁草嬌花 1969 (莫佩文) 曲 : 方植 / 詞 : 周聰
我願似花嬌美 願明月皎潔常圓
看芳草青青 那堪嬌花快謝
明月不常圓 
你莫說花嬌美 莫提落花最淒酸
 那春風輕吹 青青芳草滿地
 為何又偷自怨
落花令人魂欲斷 桃李爭春競誰艷
自覺是苦也是甜 捱盡相思腸斷
我亦愛花嬌美 莫提落花最淒酸
那春風輕吹 青青芳草滿地
為何又偷自怨  你莫說花嬌美 
奈何落花最淒酸 那嬌花生嬌 
那比芳草翠綠 同求度春日暖

相關資料 : Muzikland 我的音樂天地



商台歌集第一輯 - 薔薇之戀 1969 (尹芳玲) 曲 : 鄺天培 / 詞 : 周聰
我問你想什麼,你總不對我說,
你要是愛薔薇,那怕薔薇刺多。
我問你要什麼,你總是看著我,
你要是一條心,那怕會受折磨。
浮生若夢為歡幾何,良辰美景不要錯過,
迷濛的月色看不清楚,難道你不敢愛我。
我問你愛什麼,你總是看著我,
你要是愛薔薇,為何說不清楚。
你要是愛薔薇,為何說不清楚。

相關資料 : 子貓物語~~【附庸風雅】



尹芳玲 - 情如夢 1969 曲 : 謝君儀 / 詞 : 周聰

漫漫長夜此恨無窮
情懷蜜意又如夢隔關山千里
相見無從 自怨相思債重重
漫漫長夜此恨無窮
情懷蜜意又如夢隔關山千里
相見無從 恨我身世飄蓬
唯有偷怨訴 心只怨春風
偏偏將愛根恨種無限悲痛
一切都是夢 暗自嘆夜迷濛
漫漫長夜此恨無窮
情懷蜜意又如夢隔關山千里
相見無從 恨我身世飄蓬

相關資料 : 子貓物語~~【附庸風雅】



Connie Chan 陳寶珠 /呂奇 花月佳期 1967

歌曲來源 : c12f11


陳寶珠 呂奇(浪漫戀曲)歌曲來源 :rf1999


Connie Chan 陳寶珠 /呂奇 花月佳期 MV 1967

歌曲來源 : c12f11




周聰 + 許艷秋 - 星星愛月亮 1961 (許石曲﹐周聰詞)
(女) 星月雙輝照天上 夜色倍明亮
(男) 妹你又以比月一樣 青春皎潔又漂亮
(女) 哥哥心中是否愛明亮
(男) 低訴我心像星一樣 星星愛月亮
(女) 嬌艷鮮花翠坡上 蝶影雙雙
(男) 妹美貌似鮮花一樣 青春嬌美又漂亮
(女) 哥哥心中未知你是何樣
(男) 低說我心亦一樣 相依永共偎傍
(女) 星月光輝照天上 夜色更明亮
(男) 妹你又似比月一樣 光輝皎潔又漂亮
(女) 哥哥好比夜星照明亮
(合) 星與月照影在天上 星星愛月亮。


歌曲來源 :zoundcracker




神探智破艷尸案 (1966). 陳齊頌 - 情花開

歌曲來源 : zoundcracker



1965公子多情 - 鳴茜


歌曲來源 :YJHP




恨悠悠1973 - 甄秀儀


歌曲來源 :YJHP




誰是知音人 甄秀儀 (Amy Ying)


歌曲來源 :hk1997524




風流韻事-甄秀儀




泥娃娃 196x (蕭芳芳)



薛家燕 - 再會吧十七歲 197x



薛家燕 - 青春之歌 1970

沒有留言: